Header Ads

Maaş Değişikliği Bildirimi


 Okulunuz personelinin maaşını değiştirecek şekildeki olan gelişmeleri ekteki forma işleyerek İlçe mem'e bildirmek gerekmektedir. Genelde bu tarih her ayın ilk haftasıdır.

Maaş Değişikliği Formuyla Neler Bildirilir?
Personelin:
*Kademe / Derece terfileri
*Evlenmesi.
*Çocuğunun olması.
*Çocuğunun 6 yaşını doldurması.
*Çocuğunun evlenmesi.
*Çocuğunun işe başlaması.(Maaş Alması)
*Çalışan eşin aylıksız izne ayrılması durumu.(Eş yardımı için)
*Göreve Başlaması.
*Görevden Ayrılması.
*Rapor kesintileri.( Gün belirtilir.- 7 gün rapor izninden sonrası- Tercihen haziran ve Aralık Aylarında)
*Sendikaya üyelik ve istifa (istifa 1 ay sonra bildirilir.)
*Aylıksız izne ayrılması.
*Diğer kesintiler. vb. durumlar bu forma işlenir.
* Mesela bir personele ait birden fazla durum varsa her durum ayrı bir satırda ifade edilir (gösterilir). Önemli olan anlaşılır olmasıdır.
Not: Belirtilen her durumu gösterir kanıtlayıcı belge formun ekinde sunulur.

Maaş Değişikliği Formunu buradan indirebiiirsiniz.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.