Maaş Değişikliği Bildirimi
Okulunuz personelinin maaşını değiştirecek şekildeki olan gelişmeleri ekteki forma işleyerek İlçe mem'e bildirmek gerekmektedir. Genelde bu tarih her ayın ilk haftasıdır.
Maaş Değişikliği Formuyla Neler Bildirilir?
Personelin:
*Kademe / Derece terfileri
*Evlenmesi.
*Çocuğunun olması.
*Çocuğunun 6 yaşını doldurması.
*Çocuğunun evlenmesi.
*Çocuğunun işe başlaması.(Maaş Alması)
*Çalışan eşin aylıksız izne ayrılması durumu.(Eş yardımı için)
*Göreve Başlaması.
*Görevden Ayrılması.
*Rapor kesintileri.( Gün belirtilir.- 7 gün rapor izninden sonrası- Tercihen haziran ve Aralık Aylarında)
*Sendikaya üyelik ve istifa (istifa 1 ay sonra bildirilir.)
*Aylıksız izne ayrılması.
*Diğer kesintiler. vb. durumlar bu forma işlenir.
* Mesela bir personele ait birden fazla durum varsa her durum ayrı bir satırda ifade edilir (gösterilir). Önemli olan anlaşılır olmasıdır.
Not: Belirtilen her durumu gösterir kanıtlayıcı belge formun ekinde sunulur.
Hiç yorum yok
Yorum Gönder